Door het positioneren van Vlaardingen als aantrekkelijke stad om te wonen, te ondernemen, te bezoeken en te studeren, verbeteren wij het imago van onze stad. Door de stadsstijl ‘Kom Vlaardingen Doen‘ te koppelen bij on-brand evenementen, toeristische producten en PR-berichten sturen we op herkenbaarheid van onze stad en citymarketing. De herkenbare stijl en slogan blijven hangen gekoppeld aan de positieve ervaring of berichtgeving.
57248 / 20000
Pagina weergaves online111808 / 150000
1987 / 1500
Er wordt in weinig steden zo veel georganiseerd als in onze stad. Daarom is het zaak om dit met trots uit te dragen. Dat doen wij samen met onze partners. Samen zetten we Vlaardingen op de kaart als toffe stad om te bezoeken en te verblijven.
1 / 2 edities uitgegeven
Doelen voor beleven:Dat willen we laten zien aan mensen die erover nadenken naar Vlaardingen te verhuizen, maar ook aan de mensen die al in Vlaardingen wonen.
Vlaardingen kent een rijke verscheidenheid aan bedrijven waar voor iedereen passend werk te vinden is. De bijzondere bedrijven geven wij een positie in ons verhaal om het werken in Vlaardingen onder de aandacht te brengen. Ook de opleidingen in Vlaardingen krijgen een positie in ons verhaal. Hierbij haken we wanneer gewenst aan bij ‘Vlaardingen MBO-stad’, maar onderzoeken we ook waar we de jeugd al eerder kunnen raken met ons verhaal.
3 / 4 documentaires uitgebracht
Cadeaubon€ 3340 / 25000 uitgegeven
Totale aantal verkochte cadeaubonnen 2025 | 6 |
---|---|
Totale aantal uitgegeven cadeaubonnen 2025 | 153 |
Totale waarde verkochte cadeaubonnen 2025 | € 130 ,- |
Totale waarde uitgegeven cadeaubonnen 2025 | € 3340 ,- |
Bijgewerkt tot en met donderdag 16 januari 2025. |
2 / 2 bijeenkomsten georganiseerd
Het Infopunt is de centrale plek waar bezoekers, bewoners, ondernemers en studenten terecht kunnen om informatie in te winnen. Voor elk type bezoeker bieden wij waar mogelijk de gewenste informatie en service.
9601 / 10000