- ❌ 5000 bezoekers in het Infopunt Vlaardingen
4 mini documentaires over ondernemen in Vlaardingen
Behoefteonderzoek aansluiting startende ondernemers ondernemersverenigingen.
Totale aantal verkochte cadeaubonnen 2024 YTD | 378 |
---|---|
Totale aantal uitgegeven cadeaubonnen 2024 YTD | 574 |
Totale waarde verkochte cadeaubonnen 2024 YTD | € 6.720,- |
Totale waarde uitgegeven cadeaubonnen 2024 YTD | € 16.410,- |
Bijgewerkt tot en met 4 juli 2024 |
Nb.: Deze data is onvolledig. Na de opening van het infopunt in de zomer hebben we de bezoekers handmatig bijgehouden in een spreadsheet. Hier zitten dus onregelmatigheden in. Dit is ook direct aanleiding geweest om een geautomatiseerd bezoekersteller systeem aan te schaffen.
Aantal bezoekers | 5912 |
---|---|
Aantal paginaweergaven | 37298 |
Pagina's per sessie | 6,31 |
Duur bezoek | 2m 12s |
Op 1 november 2023 zijn we gestart met de uitgifte van de cadeaubon. Doordat de Gemeente Vlaardingen de cadeaubon in het kerstpakket voor alle ambtenaren heeft gestopt, was er direct een grote hoeveelheid bonnen in omloop.
Totale aantal verkochte cadeaubonnen 2023 | 1552 |
---|---|
Totale aantal uitgegeven cadeaubonnen 2023 | 157 |
Totale waarde verkochte cadeaubonnen 2023 | € 46.400,- |
Totale waarde uitgegeven cadeaubonnen 2023 | € 4.990,- |
Metrics: - Bezoekersaantallen (online en offline) - Imago (diverse onderzoeken vanuit de gemeente) Doelen: - Inrichten infopunt (7 dagen / week) Zichtbaarheid vergroeten door sterke digitale aanwezigheid - Bezoekersaantallen website - Socials (likes, shares, etc) Zichtbaarheid vergroeten door outdoor aanwezigheid - Aantal uitingen (events, Zichtbaarheid vergroeten door free publicity - Berekenen mediawaarde Samenwerking met slagkrachtige interne externe partijen - Meten aantal samenwerkingen (kwantitatief) - Meten aantal samenwerkingen (wat) Ambassadeursstrategie - TBD Stadsstijl Zichtbarest